فتيات الغد
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

قوانين المديرون ونائب المدير ومساعد المدير؟

قوانين المديرون ونائب المدير ومساعد المدير؟ Empty قوانين المديرون ونائب المدير ومساعد المدير؟

مُساهمة  ملكة الامل الإثنين فبراير 20, 2012 3:27 pm

اولا المديرون

1-اي عضو يسجل مفروض المديرون يعرفوا اسموا سنوا وسنوا ميكليش عن 8 سنوات وطبعا في الادارة حاجات خاصة اقدر ابعتهلكم في رسالة للمديرون اما الغاء اشتراك الاعضاء في معقابة كبيرة مش هيبقي عندك لوحة ادارة وهتتمنع من الدخول لي علبة الدردشة يوم 1واحد

2-ممنوع اي عضو او انتوا يحط رابط او غيروا يحط رابط من الاعضاء يعني ممنوع حط روابط ولو حاجة مهما في الرسائل دي للمديرون والنأئب بتاع المدير والمساعد بتاع المدير همن ال مسمحلوهم اما اشها منتديات ممنوع

3-ارجو يا مديرون يا مساعد المدير يا نائب المدير اي حد يشهر منتدي تبلغوالي عنوا فوة وتبعتوالي الرسالة ال هو حطها انتوا اذا حتي حد تاني

4-يا اعضاء دي لي كل المنتدي ممنوع اشهااااااااااااااار المنتديات اجوكي اول مرة سماح تاني مرة ما فيش سماااااااااااااح خالص اذا كنت اية في المنتدي مفيش سمااااااااااااااااااااااااااااااااح

5-يا مديرون ممنوع لعب في الادارة اي حد هياعب في الاداؤرة هيتحرم منها اسبوع ويمكن اكتر تبع ممكن نعمل مسابقةونشوف نعاقب عقاب كبير ولا صغير

6-اي حد عايز الرسالة تبعاتلوا يا مدرون يا مشرفون الدردشة رسالة انا ببعتها مهما ال عايزها منكم يقول عضو عادي لا المديرون ومشرفون الدردشة فقط مهم ال هيحتجوها ونائب المدير ومسعد المدير بردون لكن المشرفون علي الدردشة رسالة والمديرون والمساعد بتاع المدير ونائب بتاع المدير دوال رسالة تانية خالص

7- اي حد عايز اي سؤال في القوانين انا تحت امروكم

8- خلص القوانين واريد ان تعجبكم

9-السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

10- نسيت اقوال حاجة مهما ان المواضيع الاسلامية وغيرها لا يكونوا ضد الدين الاسلامي ويا مديرون شدوا حالكم في المساهمات عايزين 100 تبقي منورة ان شاء الله بالتوفيق
ملكة الامل
ملكة الامل

قوانين المديرون ونائب المدير ومساعد المدير؟ Default6

https://nogha123.forumegypt.net

- مواضيع مماثلة